Modernizacja zaplecza technicznego Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska we Wrocławiu niezbędnego do oceny szkód w środowisku i historycznych zanieczyszczeń powierzchni ziemi oraz usuwania ich skutków
Strona internetowa WOJEWÓDZKIEGO FUNDUSZU OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ WE WROCŁAWIU
Nazwa zadania: „Modernizacja zaplecza technicznego Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska we Wrocławiu niezbędnego do oceny szkód w środowisku i historycznych zanieczyszczeń powierzchni ziemi oraz usuwania ich skutków”
Całkowity koszt zadania wynosi 114 991,00 zł.
Dofinansowanie WFOŚIGW we Wrocławiu, w formie dotacji wynosi 57 495,50 zł.
Termin realizacji zadania: od 01.04.2021 r. do 30.11.2021 r.
W ramach powyższego zadania Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska we Wrocławiu zakupiła samochód osobowy (wraz z przetwornicą i pakietem ubezpieczeń na 1 rok) przystosowany do poruszania się po zróżnicowanym terenie, przeznaczony do wyjazdów służbowych, w tym w miejsca trudniej dostępne (np. drogi polne i leśne, nieużytki, tereny byłych lotnisk lub zakładów przemysłowych). Samochód spełnia obowiązujące wymagania ekologiczne emisji spalin, charakteryzuje się niskim zużyciem paliwa oraz niską emisją zanieczyszczeń.
Zakupiony samochód wykorzystywany będzie w ramach postępowań dotyczących głównie oceny szkód w środowisku (art. 13, 15, 24 ustawy o zapobieganiu szkodom w środowisku i ich naprawie oraz art. 101l, 101m, Poś) oraz innych ustawowych zadań realizowanych przez Regionalną Dyrekcję .
Realizację zadania zaplanowano w okresie od 01.04.2021 r. do 30.11.2021 r.
W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego bez stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) wyłoniono wykonawcę, z którym zawarta została umowa na realizację powyższego zadania.
Zadanie zostało zrealizowane w terminie, zgodnie z umową oraz harmonogramem rzeczowo – finansowym zadania.